جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

روشی متفاوت برای بسته بندی در اسباب کشی

یکی از مشکلات اصلی رفتن به خانه جدید که همه رویاها را نقش بر آب می کند اسباب کشی می باشد .

در واقع اسباب کشی تبدیل به یک کابوس وحشتناک شده است که شیرینی فکر کردن به خانه جدید را تلخ می کند شما با رعایت اصول بسته بندی لوازم منزل می توانید اسباب کشی را به راحت ترین روش ممکن انجام دهید.

قطعا یکی از سخت ترین مراحل اسباب کشی بسته بندی اسباب منزل می باشد.

بسته بندی در اسباب کشی اصولی دارد که این کار پرزحمت را تا حد امکان آسان می کند.

با راهنمای جامع اسباب کشی قدم به قدم عملیات اسباب کشی را به راحتی انجام دهید.

استفاده از کارتن اسباب کشی

با روی کار آمدن کارتن اسباب کشی بسیاری از کارهای سخت آسان شدند. این کارتن ها مخصوص اسباب کشی می باشند . دقت داشته باشید که از یک کارتن اسباب کشی در چند اسباب کشی استفاده نمایید . خاصیت کارتن ها به گونه ای است که لایه های کارتن با فاصله در کنار هم قرار می گیرند تا بین آن ها هوا وجود داشته باشد و قابلیت مهار کردن ضربه را داشته باشند تا از محتویات شکستنی درون خود محافظت کنند. اما زمانی که چند بار از این کارتن ها استفاده شود لایه های کارتن به هم می چسبند و دیگر هوایی بیا لایه ها وجود ندارد تا قابلیت ضربه گیری داشته باشند. در این صورت هنگام ضربه تمام نیروی ناشی از ضربه را با محتوای داخل انتفال می دهند که این کار باعث شکستگی لوازم شکستنی می شود.

ار این رو توصیه می کنیم در هر اسباب کشی از کارتن های نو استفاده نمایید.

دسته بندی لوازم

هنگام بسته بندی در اسباب کشی حتما توجه داشته باشید که وسایل مشابه را بر اساس محل قرار گیری در خانه جدید دسته بندی کنید. و همچنین روی هر کارتن این دسته بندی و محتوای درون کارتن را بنویسید.

شاید این کار به ظاهر پیش پا افتاده باشد و کمکی به شما نکند. اما زمانی متوجه اهمیت دسته بندی لوازم منزل می شوید که درون خانه جدید در حال باز کردن کارتن ها می باشید.

این کار حس خوبی را به شما منتقل می کند.

همچنین اگر قبل از چیدن وسایل درون خانه به وسیله ای نیاز داشته باشید باید در صورتی که دسته بندی لوازم را انجام نداده باشید باید تمام کارتن ها را باز کنید و به دنبال وسیله تان بگردید . اما در مقابل اگر عمل دسته بندی را انجام داده باشید به راحتی می توانید سراغ کارتن موردنظر رفته و وسیله مورد نظرتان را بردارید.

جستجو

نوشته های تازه

فهرست مطالب