جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

چیز هایی که هیچ کس درمورد اسباب کشی به شما نمی گوید!

بدون هیچ اشک و ناراحتی با تمام وسایلتان با شور و نشاط خانواده تان به خانه جدید برسید.

اخیرا می خواستم به همراه خانوادم به علت ماموریت کاری در تهران نقل مکان کنم و به جای نزدیک تر به محل کارم اسباب کشی کنم.

فاصله بین دو خانه اصلا دور نبود اما مسئله اصلی جابجایی حجم زیادی کارتن اسباب کشی , بسته بندی ها و کیف ها بودند.

من چیزهای زیادی را در طول اسباب کشی یاد گرفتم که به یک اسباب کشی هرچه سریع تر و راحت تر کمک می کند . بعد از اسباب کشی متوجه شدم که بسیاری از کارهایی را که به سختی انجام می دادم را می توانستم خیلی راحت تر انجام دهم.

نکته های جالبی در این اسباب کشی یاد گرفتم با من همراه باشید.

موارد امنیتی را رعایت کنید

هیچ وقت جواهرات وچیز های با ارزش را با وسایل دیگر از خانه خارج نکنید. بهتر است این گونه لوازم قیمتی را به یک نفر که به او اعتماد دارید بدهید و بعد از اسباب کشی از او تحویل بگیرید.

اشتباهی که من در اسباب کشی مرتکب شدم این بود که حلقه عروسیم را وسط کارتن ها بین وسایل دیگر گذاشتم و آن را در طول اسباب کشی گم کردم . اون حلقه هیچ وقت پیدا نشد. به شما هم پیشنهاد می کنم که هیچ وقت این اشتباه را مرتکب نشوید چون ممکن است ارزشمند ترین داراییتان را از دست بدهید و یک عمر حسرت آن به دلتان بماند.

زودتر اقدام کنید

هرچه زودتر اقدام به جمع کردن و بسته بندی کردن وسایل خانه کنید به همان میزان اسباب کشی راحت تری را تجربه می کنید . پیشنهادم به شما این است که چند روز قبل خانواده تان را به یک جای دیگر یعنی خونه دوست یا فامیلی منتقل کنید و عمل بسته بندی کردن وسایل را از چند روز قبل شروع کنید. اشتباهی که من مرتکب شدم این بود که تصمیم گرفتم در یک روز هم بسته بندی و هم انتقال وسایل را انجام دهم که باعث کمر درد شدید و خونه نشین شدنم شد. اگر سلامت خودتان و اطرافیانتان برایتان مهم است این نکته را حتما رعایت نمایید.

وسایل ضروری را در یک کارتن قرار دهید

حواستان باشد که وسایلی مانند کتری , پارچه های تمیز کننده , شیشه شور و هرچیزی که فکر می کنید در خانه جدید قبل از باز کردن بسته بندی ها لازم دارید را درون یک کارتن قرار دهید و حتما با برچسب آن را مشخص کنید . از نظر من عذاب آورترین چیزی که ممکن است در خانه جدید اتفاق بیوفتد گشتن دنبال کتری است. یادتان نرود جعبه کمک های اولیه هم درون آن کارتن قرار دهید چون بسیار لازم و ضروری می باشد.

برای اسباب کشی نیاز است که با اصول بسته بندی آشنا باشید.

سخت نگیرید

به خودتان سخت نگیرید. لازم نیست در روز اسباب کشی تمام وسایل منتقل شده را سر جایشان قرار دهید. وسایلی که به آن ها نیاز ندارید را در انباری یا گوشه ای قرار دهید تا سر فرصت آن ها را جابجا کنید.

باری انجام اسباب کشی با کمترین هزینه ممکن مطلب کاهش هزینه اسباب کشی را مشاهده نمایید.

روی کارتن ها برچسب بزنید

در آخر می خواهم به این موضوع اشاره کنم که حتما برچسبی شامل محتویات کارتن و مکانی که قرار است در خانه جدید قرار گیر را روی کارتن بچسبانید. خیلی شیرین است که در هنگام باز کردن کارتن ها بدانید قرار است با چه وسایلی مواجه شود. همچنین لازم نیست برای پیدا کردن یک وسیله خاص تمام کارتن ها را باز کنید تا آن را پیدا کنید.

 

این 5 مورد اشتباهاتی بودند که من در اسباب کشی ام مرتکب شدم. و معتقدم که اگر این نکات را از قبل می دانستم و رعایت می کردم خیلی از سختی ها را تجربه نمی کردم

اگر همچنان می خواهید بیشتر بدانید به مطلب راهنمای جامع اسباب کشی مراجعه نمایید

 

 

 

جستجو

نوشته های تازه

فهرست مطالب