جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

دلایل استفاده از کارتن اسباب کشی

در این پست می خواهم در باره اهمیت کارتن اسباب کشی صحبت کنم با من همراه باشید.

اسباب کشی کاری بسیار حساس و پر استرس می باشد که هر فردی حداقل یک بار ر زندگی خود آن را تجربه می کند. اما اگر از اصول بسته بندی در اسباب کشی با خبر نباشد. این کار به مراتب پر دردسرتر خواهد بود.

اگر اسباب کشی پیش رو دارید پیشنهاد می کنم حتما مقاله راهنمای اسباب کشی را مطالعه بفرمایید.

اما سوالی که به وجود می آید این است که چرا باید از  کارتن اسباب کشی استفاده کنیم؟

شاید بتوان گفت که مهم ترین وسیله ای که می تواند به شما در اسباب کشی کمک کند تا با صحنه های تلخ ناشی از شکستن و آسیب دیدن وسایلتان مواجه نشوید کارتن اسباب کشی می باشد.

ساختار کارتن های اسباب کشی به صورت چند لایه می باشد که بین هر لایه فاصله ای از هوا وجود دارد که این موضوع باعث می شود که کارتن های اسباب کشی از خاصیت ارتجاعی و ضربه گیری بهره بببرند. که تاحد بسیار زیادی می تواند جلوی ضربه های وارد شد را بگیرد و سلامت جسم درون کارتن تضمین میود.

در واقع اگر سلامت وسایلتانن در طول اسباب کشی برایتان مهم است حتما از کارتن اسباب کشی استفاده نمایید.

استفاده از کارتن اسباب کشی باعث ایجاد نظم در کارتان می شود. بعد از بسته بندی وسایل در کارتن اسباب کشی حتما به این موضوع توجه کنید که برای ایجاد نظم بیشتر با استفاده از برچسسب یا ماژیک محتوای درون کارتن را مشخص نمایید. این کار باعث می شود با سرعت بیشتر و خستگی کمتر به اسباب کشی بپردازید و هرچیرز را در کمترین زمان سر جایش در خانه جدید قرار دهید. این کار باعث می شود که دیگر دنبال وسیله هایتان نگردید و در نهایت در وقتتان صرفه جویی نمایید.

وسایلتان را دسته بندی کنید. به این مسئله توجه داشته باشید که وسایل مربوط به هر قسمت خانه را در کارتن های مجزا قرار دهید. این کار حس بسیار خوبی را در هنگام چیدن وسایل به شما می دهد و از ریخت و پاش خانه در ساعات ابتدایی چیدن وسایل جلوگیری می کند.

توجه کنید که نباید کارتن های اسباب کشی را بیش از حد سنگین کنید زیرا این موضوع سبب می شود که هنگام جابجایی کارتن یکدفعه کارتن باز شود و تمام زحماتتان به باد برود.

هزینه برای خرید کارتن اسباب کشی سبب می شود که زمان زیادی را صرفه جویی کنید و به کارهای دیگرتان بپردازید.

هیچ و قت از کارتن اسباب کشی دست دوم استفاده نکنید. چرا؟ چون زمانی که یکبار از کارتن اسباب کشی استفاد می شود فاصله بین لایه های کارتن از بین می رود و خاصیت ارتجاعی و ضربه گیری خودش را ازدست می دهد. این موضوع سبب می شود که درگر قابلیت محافظت در برابر وسایل را نداشته باشد و با کوچکترین ضربه  آن را به وسایل درون خود انتقال دهد و لوازم دچار شکستگی شوند.

جستجو

نوشته های تازه

فهرست مطالب