جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

عجله در اسباب کشی

یکی از اصلی ترین عوامل شکستن وسایل در حین اسباب کشی عجول بودن است. عجول بودن نه تنها در اسباب کشی بلکه در هر کاری باعث افزایش زمان انجام آن کار می شود.

عجله در اسباب کشی سبب می شود که اصول اسباب کشی را در حین انجام کار نادیده بگیرید. همین موضوع سبب می شود که آسیب های غیر قابل جبران را تجربه کنید.

به عنوان مثال شما در حین انجام اسباب کشی ممکن است در اثر شتابی که در انجام اسباب کشی دارید استفاده از کارتن اسباب کشی را نادیده بگیرید.

درواقع کارتن اسباب کشی یکی از اصلی ترین اجزاع بسته بندی وسایل در اسباب کشی می باشد و تا حد بسیار زیادی از آسیب دیدن وسایل هنگام ضربه جلوگیری می کند.

اگر برایتان مهم است که وسایلتان را 100 درصد سالم به مقصد برسانید، کارتن اسباب کشی بهترین گزینه می باشد.

کارتن اسباب کشی با ساختار لایه ای که دارد از شکستن وسایل جلوگیری می کند و با خاصیت ارتجاعی اش جلوی ضربه را میگیرد.

گاهی هم عجله در اسباب کشی سبب افتادن وسیله یا به هرگونه وارد آمدن ضربه به وسیله می شود.

به طور کلی بهتریم راه برای انجام اسباب کشی با برنامه ریزی کار کردن است. چند روز قبل از اسباب کشی نمام کارها از بسته بندی تا چیدن وسایل در خانه جدید را پیش بینی و برنامه ریزی کنید. این کار سبب می شود که تمام کار ها را سر موقعش انجام بدبد.

برنامه ریزی باعث می شود علاوه براین که کارها به سرعت پیش رود بلکه میزان آسیب دیدگی وسایل را به صفر می رساند.

بنابراین عجله در اسباب کشی نتنها به کارتان سرعت نمیدهد بلکه یک سری کارهای اضافی ایجاد می کند که مدت زمان اسباب کشی را طولانی میکند.

مشکلات عجله در اسباب کشی

به طور کلی همان طور که در بالا اشاره شد مشکلات ناشی از عجله کردن در اسبا کشی شامل:

  1. افزایش مدت زمان اسباب کشی
  2. افزایش میزان آسیب و شکستگی ها
  3. عصبانی شدن
  4. خستگی

پس حتما قبل از شروع شدن اسباب کشی برنامه ریزی کنید و طبق اصول بسته بندی در اسباب کشی تمام وسایلتان را جمع کنید و همچنین طبق راهنمای اسباب کشی وسایلتان را به مقصد برسانید و نگران هیچ چیز نباشید.

جستجو

نوشته های تازه

فهرست مطالب