جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

7 ترفند حرفه ای در اسباب کشی اداری

اسباب کشی اداری تفاوت زیادی با اسباب کشی منزل ندارد. اما اسباب کشی اداری دارای سختی های مختص به خودش می باشد.
بزرگ ترین مشکلی که در اسباب کشی اداری وجود دارد هماهنگی های ان با اعضای اداره می باشد .
در این مقاله 7 نکته اساسی و مهم که اسباب کشی اداره را برایتان راحت کند را آورده ایم.

برنامه ریزی را هرچه سریع تر انجام دهید

همیشه اسباب کشی یک کار سخت برای بشر بوده است که دلیل اصلی این سختی دیر شروع کردن این کار زمان بر است. هر جه زودتر به فکر بیوفتید ودست به کار شوید کار آسان تری در پیش رو دارید.

این موضوع در اداره جدی تر است چرن در اداره افراد زیادی در پست های مختلف وجو دارند که باید با همه آنها هماهنگی ایجاد شود. در غیر این صورت تمام افراد شرکت دچار سردرگمی می شوند و به بیان ساده تر کار پیش نمی رود.

بنابراین شما باید هرچه سریع تر دست به کار شوید و مشخص کنید هر کار توسط چه شخصی و در چه زمانی انجام شود. در غیر این صورت در روز آخر شما دچار سردرگمی شدید می شوید . و قطعا هیچ کس دوست ندارد که تا دیر وقت در اداره بماند و کارهایی مانند بسته بندی را انجام دهد.

شما علاوه بر برنامه ریزی برای جمع کردن وبسته بندی کردن وسایل شرکت یا اداره باید چگونگی حمل ونقل وهمچنین چیدن وسایل در مکان جدید را برنامه ریزی کنید.

برنامه ریزی کارها و مشخص کردن وظیفه برای هر شخص خیلی از کارهای شما را ساده می کند و روز آخر اسباب کشی مانند یک روز عادی می شود.

یک نفر را مسئول اسباب کشی کنید

اگر تقسیم کار کرده اید . یک نفر را مسئول اسباب کشی قرار دهید تا امور برنامه ریزی شده به درستی انجام شود . بهترین فرد برای این ار دستیار اداری می باشد . اما اگر شما فرد دیگری که تجربه این کار را دارد در نظر گرفته اید هیچ اشکالی ندارد. این فرد قرار است فقط بر درست انجام شدن کارها نظارت کند.

استفاده از کارتن اسباب کشی نو

در اسباب کشی اداری هیچ وقت از کارتن های دست دوم استفاده نکنید و در حد امکان از کارتن اسباب کشی نو استفاده کنید . وسایل اداره معمولا لوازم الکترونیکی و گران قیمت هستند . لایه های کارتن دست دوم در فرایند های اسباب کشی قبلی به هم چسبیده شده و دیگر قابلیت ارتجاعی وقدرت ضربه گیری ندارند .

کارتن ها را برچسب گذاری کنید

وسایل را بر اساس مکان قرار گیری در ساختمان جدید دسته بندی کنید . یک برچسب که شامل محتوای درون کارتن و مکان قرار گیری در ساختمان جدید است را روی هر کارتن بچسبانید. این کار تاثیر بسزایی در اسان شدن چیدن وسایل  در ساختمان جدید دارد. در بسته بندی وسایل حتما اصول بسته بندی در اسباب کش را رعایت کنید.

بهترین شرکت حمل و نقل را پیدا کنید

تا اینجای کار وسایل بسته بندی شده اند و آماده انتتقال به شرکت جدید می باشند . برای پیدا کردن بهترین شرکت های حمل و نقل به اینترنت مراجعه کنید چند شرکت را مشخص کنید . به هرکدام زنگ بزنید شرایط آن ها را بپرسید و بهترین را انتخاب کنید. اصلا کار سختی نیست.

توجه داشته باشید که چند روز قبل برای روز اسباب کشی با ان ها هماهنگ کنید.

هر کارمند لوازم میز خود را بسته بندی کند

برای بهرچه سریع تر انجام شدن عمل بسته بندی بهتر است هر کارمند وسایل میز خودش را در کارتن اسباب کشی بسته بندی کند. با این کار انجام بسته بندی همه وسایل بر دوش یک نفر نیست و همچنین کارها زودتر انجام می شود.

بخش عمده اسباب کشی مربوط به بسته بندی لوازم می باشد. بخش عمده کار بسته بندی با مشارکت همه کارمند ها انجام می شود. وسایل متفرقه مانند گل ها , پرده ها و… باقی می ماند که آن را می توان به یک فرد سپرد که انجام دهد.

قوانین ساختمان را جدی بگیرید

برای انتقال وسایل از ساختمان قبلی به ساختمان جدید باید از قوانین هر دو ساختمان مطلع باشید . مثلا در بعضی از ساختمان ها به شما اجازه اسباب کشی در ساعات اداری را نمی دهند بهتر است قوانین هر دو ساختمان در برنامه ریزیتان قرار دهید تا در روز اسباب کشی دچار مشکل نشوید.

برای راهنمایی بیشتر به راهنمای جامع اسباب کشی مراجعه نمایید.

 

جستجو

نوشته های تازه

فهرست مطالب